Pages

Tuesday, December 8, 2009

sem break,part 3


pejam celik..pejam celik..pejam x celik2..ishh...cabul tul mulut..mintak simpang r..huhu..x sedar dah lama aku x mengapdet blog aku ni..adeh..bkn bz or ape..tp sebab aku x bayar broadband 3 bln..hahaha..2 r akibatnye..n tanpa aku sedari lepas je aku abis exam 15 nov ri2, da msuk pn bln dec skunk ni..result pn tgu mse je lg..cuak beb..adeh...hope aku dpt keputusan yg ok r..amin..sepanjang cuti ni mmg membosankan..pe x nye..aku duk goyang kaki je kt umah..ish2..xsedar gak skunk da nk dekat ngn hari kenduri kawen kak long..cepat tul...semua kalut wt preparation..mmg fenin pale r..ni lom aku yg kawen..hak3..cukup r tuk ptg ni aku mengarut..nanti aku sambung r..byk bnda nk cite..smpai setaun depan x abis kot klu aku cite (tipu sgt r aku ni kn..hak3)..k r..daaa~

No comments:

Post a Comment