Pages

Saturday, September 26, 2009

A day b4 holiday end

huhhhhhhhhhh..panjang aku mengeluh..pe tandenye 2..adeh..bahye r klu cm ni kn..huhu..esok aku dh nk blik kolej lak..cuti seminggu je pn..dh rse malas sgt nk blik kolej..adoi..pe nk jadi ni..n bru ari ni aku nk siapkan marketing plan ni kn..adeh..cuti pnye r pjg..skunk bwu nk wt..well, dh jadi kebiasaan aku wt keje last minute..nk wt cm ne lg..ssh woo..nk changing my attitude ni..adeh..tp seb bek aku dpt siapkn marketing plan ni dlm 1 ari..huhu..1 ari suntuk aku terperuk dlm bilik menyiapkan asgnmnt ni..bayangkan r..pale aku pn dh nek kemek ni sume sbb nk siapkan marketing plan ni..agak puas ati gak r ngn keje aku ari ni..huhu,,poyo skali skala x pew..hihi.. =] malam ni kazensss ku nk beraya ke rumah lak..jenuh r nk melayan kerenah kazenss aku yg nakal2 2..adoii..but, i'm still co0l..wahahaha..npe r rini aku poyo sgt erk..x pew r..sje nk epykn diri sendiri..just aku n dy yg maha mengetahui tau..hmmmm..ni r aku..ske sgt memendam perasaan..only blog ni fhm aku..huhu..k r..dh x nk mengarut dh..enough..bye..PEACE!!!

No comments:

Post a Comment