Pages

Saturday, September 19, 2009

Last Sahur TOday..yeah!!

yaeh!!yeah!!ari ni last aku bangun sahur..n aku bru je lepas bersahur..abis je sahur cpt2 aku mencapai laptop aku ni dan terus mengupdate blog ku ini..hek3..cm skema jerk ayat..wahahaha..so, meaning that esok raye..yaho00o0o0..dah nk raye..n ari ni aku n family nk blik kg..xsbr nk blik kg..dh lme x blik kg nk kutip duet rye ni..hahaha..=p abis r pakcik2 aku..bankrupcy..hihihi..raye aku taun ni x meriah cm taun lalu..dh ar byk asgnmnt..stress siot..adeh..tp x pew..aku ttp co0l..rye ttp rye..so aku kne ttp enjoy mengutip duet rye..hahaha..x sangka arini dh last day pose..cpt tul mse berlalu..n teringat lak ketupat, rendang, dodol, lemang..adeh ckp sal lemang teringat lak cite En.Najmuddin (lecturer ETR)..eee..ngeri siot..mengikut al-kisah beliau, dlu mse beliau mude2..beliau smbut rye d kampung..mlm rye dh prepared buluh lemang tuk bakar mse pagi rye..siap2 msuk daun pisang dlm buluh lemang 2 then beliau letak kt bwh rumah..al maklum r rumah dulu2 rumah ats kn..and pagi rye pn tiba..beliau n family pn masukkn beras pulut bersama santan kedalam buluh lemang semalam yg berada di bwh rumah..then beliau pn bakar lemang tersebut..siap je bakar lemang..dowg pn excited nk mam lemang 2..so beliau pn amik 1 bluh lemang dan memotong kepada 2 bahagian buluh lemang 2,ats n bwh..so dowg pn mam bahagian ats lemang 2..peh..rse lbey sedap dr biasa..huhu..maybe ade somthing disebalik buluh lemang 2?siapa tahu?jeng2..oleh sebab kesedapan dowg pn nk mam bahagian bwh lak..dengan semangatnye beliau mengerat lemang tersebut..bila lemang 2 terbuka...ahhhhhh!!!!!ape terjadi?sje wt terkezut..hek3..rupe2nye ade katak dlm lemang buluh tersebut..maknenye dowg telah termakan lemang berperisa katak..itu r rhsia di sebalik kesedapan lemang tersebut yg terlebey sedap daripada biase..hahaha..moral of the story, haaa!lu pk r sendiri..assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment