Pages

Friday, October 30, 2009

Alahai FAR315


Semalam paper 1st aku tuk sem 3..FAR315..killer paper..adeh..aku dah berusaha yang terbaik n semampu yang boleh..mmg masa menjawab paper ni aku ley nampak gelagat semua owg yg stress n tension cm aku..huhu..so, mmg diakui oleh semua orang yg paper ni susah sgt..yg aku ley wt skarang just bertawakal kpd Allah swt..lepas je selesai menjawab paper ni aku rse cm nak menitiskan air mata jew..bayangkan betapa susah aku nk menjawab soalan ni..
tapi Allah akan memberi ganjaran setimpal dengan usaha yang telah kita lakukan..aku berharap sangat yg aku pass paper ni..aku hanya mampu berserah kepada-Nya..semoga di bukakan pintu hati penanda paper aku tuk memberi markah kesian..hek3..amin..pape pn de 5 paper lagi harus ku perjuangkan..life must go on..even i far..far away from FAR..wihihihi..smoga aku dpt cover ke-frust-an aku kt paper ni dengan wt yg terbaik tuk paper lain..
ape yang penting ialah keberkatan n niat tuk menuntut ilmu..
i dedicated to Allah..amin..

No comments:

Post a Comment