Pages

Friday, October 16, 2009

ayah nk beli kereta untuk kamu..excited tak?

aku sekarang bru part 3..n still stay kt kolej melati ni..mengikut perancangan aku, aku akn stay kt umah parent aku tuk sem dpn..so, aku memerlukan transport tuk ke kampus..dan aku memilih la tuk membeli kereta pada sem dpn..tp 2 sume perancangan jew..klu tul..uihhh...syok abis(sambil tersengih-sengih cm kerang busuk)..

penting sangat kew student cm aku ni nk beli kereta..hmmm..ntah la..

kisah cm ni...
kwn aku cakap

"weh...bia tul ayh aku nk beli kereta tuk aku"..(gle excited)

aku pun jawab

"best r bapak ko, siap nk beli lg kete tuk ko"..

dalam hati jeles gle beb..adoiiiiiiii..huhu

untuk kepastian yg tul ke bapak dy nk beli kereta kt dy..so kwn aku 2 pn call r bapak dy 2..
aku just dengar perbulan dowg..(bkn curi2 dengar tp terdgr..hek3)..perbualannya berbunyi cm ni..

"betul deh ayoh nak beli kete se?" (dialek klate..men hentam jew..aku mn reti dialek2 sume ni..wahahahaha)
then bapak dy jawab..

"betul..no plat jew dok beli agi..kete ado doh"
kwn aku pn excited gle n memberi tau yg dy nk beli kete..hihi
tp bapak dy x abis lg 2..

"ayoh beli kete gapo?''
ayah pn ngan slumber jwb

"kete sorong"
whahahahahahaha..dgn slumber aku ter-gelak

No comments:

Post a Comment