Pages

Wednesday, October 14, 2009

Stress+dilema+++@$##$#%(&%



salam.
aduyai..adeh..adoi..semua keluar dari mulut aku..hmm..ini semua gara-gara final exam yg just around d corner..26 oct ni bermula r final exam week..lagi seminggu lebih jew..aku bukan bz study wat masa sekarang ni..ye r sepatutnya study r kn..benda yg paling wajib aku wt ble nk exam..adeh(once again) huhuhu..yang menjadi punca permasalahan aku ni ialah asgnmnt yang melimpah ruah hingga tak tercapai akal aku nk menyiapkannye..di tambah lagi dengan ahli kewujudan ahli kumpulan yang x melaksanakan tugas yang di amanahkan dgn sempurna..stress babe cm ni..sepatutnya semua ni dh beres tapi oleh sebab timbulnya masalah ni semuanya hancoo....!tp x pew..aku kne bersabar walaupun air mata aku hampir-hampir menitis melihat ke-stress-an kwn ku..tapiku masih kuat..yeah..huhu..ini sume dugaan dari-Nya..aku yakin ada hikmah di sebalik semua ni..dan maybe ada yang terbaik hasil daripada usaha kita owg menyiapkan tugasaan ni..maybe the reward..tpi aku x mengharapkan pn semua 2..hmm..k..gud luck kwn2 yg nk exam..doakan aku sama erk..kenang aku dlm doa kowg..amin..PEACE!!

No comments:

Post a Comment